sims3yolo

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Död syster del 1

Av För alltid sims - 20 februari 2013 16:06

  De var en dag när Jenna pratade med sin mamma och frågade om hon fick gå ut en stund.      

 

-Mamma får jag gå ut en stund?


         

-Ja änskling men var försiktig för det regnar ute och är lite mörkt.

- Ja jag lovar!

          

Jenna springer iväg för att hon ska gå till parken.

         

När hon var framme märkte hon att det var höstfestival klockan var 5.  

         

Hon kände för att ta något att dricka.

         

När hon nästan var klar så ringde det i telefonen.

         

Det var Jennas mamma hon ville att hon skulle komma hem.

         

Hon sa att hon kommer hem och tog på sig yttekläderna och sprang hem för det var inte en lång bit.

     

Jenna får bara se ett ljus och känner hur hjärtat stannar i 2 sekunder sen bli bara allt svart.

          

Nu vaknade hennes mamma och skulle kolla om Jenna var hemma klockan var 1 på natten.

         

Linn gick till Jennas rum och kollade om hon sov.

          

Hon var inte där...Linn började bli orolig.

         

Hon ringde till Jenna.

          

Inget svar....

         

Linn gick och la sig och försökte sova en stund och ser om hon kommer hem. Linn vet att hon kan vara sån som är ute sent och går hem till kompisar.

         

Linn har inte kunnat sova på 2 timmar och bestämer sig för att ringa polisen.

         


          

Linn och polisen sa hejdå de sa att polisen skulle släppa ut 2 stycken poliser som håller utkik om de ser en tjej med grön jacka och kort brunt hår.

          

Linn får ett minne i huvudet tänk om hon är skadad? Linn går till Jenny

    

Hon kollar ledset på Jenny och tänker om hon ska berätta för hon att Jenna är försvunnen vet att hon är jätte känslig.

    

Nästa dag får Linn jätte ångest och är jätte rädd om Jenna är skadad och börjar nästan gråta.

    

Nu föll några tårar från hennes kind och plötsligt hör hon hur Jenny går ner för trappan och rättar sig snabbt.

     

-Mamma jag går till skolan nu sa Jenny.

-Har du set Jenna idag mamma?

-Ja hon vaknade väldigt tidigt för hon la sig tidigt igår så hon är redan i skolan.

    

Linn tog ett bad och tänkte på Jenna och Jenny. Vad har hänt med Jenna och ska jag berätta för Jenny?

När hon låg i badet ringde polisen och bad henne gå till stadshuset och prata med dem.

   

Hon gick till stadshuset direkt efter badet och blev jätte orolig när hon såg på huset.


Död syster del 1




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av För alltid sims - 29 januari 2014 12:48

här är min serie jag trorde jag la ut den på denna bolggen men det var en anna så om ni vill så kan ni gå en på min youtube kanal som är http://www.youtube.com/channel/UCOh8A5R5mLGJwG3c6sshxSA?feature=watch om ni inte viste vad min kanla heter ell...

Av För alltid sims - 23 oktober 2013 22:49

Om ni inte har hör så har in i framtiden kommit ut nu  om ni inte har sätt trailer än eller om ni vill se den ingen  så kan du kolla på den här: http://www.youtube.com/watch?v=d8JSU5p199g (youtube) och http://cdon.se/spel/the_sims_3_in_i_framtide...

Av För alltid sims - 9 oktober 2013 18:47

Hej! ledsen det var längesedan vi bloggade jag ominstalerat min data så alla mina bilder till serien mitt liv är som en saga är borta och jag har inte  kvar den failjen och det kommer inte komma mer av den serien ledsen men jag var tvungen att ominst...

Av För alltid sims - 25 juni 2013 22:15

sims 3 semesterparadis kommer bara om 2 dagar nu!    

Av För alltid sims - 7 juni 2013 09:58

det är bara 20 dagar kvar nu!   

Presentation


Vi är två tjejer som älskar sims 3!
Julia 13 år och Rebecca 14 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards